În zilele noastre, când competiția în mediul online este mai acerbă ca niciodată, promovarea afacerii tale prin intermediul platformelor de publicitate precum Facebook sau Google poate fi un avantaj important. Iată câteva dintre motivele pentru care ar trebui să investești în publicitate pe aceste platforme:
Ajungeți la un public larg
Cu peste două miliarde de utilizatori activi lunar, Facebook este cea mai mare platformă de social media din lume. Google, pe de altă parte, este cel mai popular motor de căutare, cu peste trei miliarde de căutări zilnice. Cu o direcționare corectă, puteți ajunge la un număr mare de potențiali clienți mult mai mare decat prin alte metode, ceea ce poate duce la atragerea de mai multi clienti si implicit a cresterii veniturilor/profitului.
Creșteți gradul de cunoaștere a brandului
Rularea de anunțuri pe Facebook și Google poate ajuta la creșterea gradului de cunoaștere a brandului, mai ales dacă sunteți o companie mică sau mijlocie. Promovându-vă în mod regulat produsele sau serviciile, afacerea va deveni mai familiara si va inspira mai multa incredere potentialilor clienti. Prin reclame facebook sau google, afacerea ta poate să se facă remarcata de către potențialii clienți care probabil altfel nu ar fi aflat de existența ei.
Buget flexibil
Un alt beneficiu al publicității pe Facebook și Google este flexibilitatea de a vă stabili propriul buget. Puteți începe cu un buget mic și îl puteți crește treptat pe măsură ce vedeți rezultate, permițându-vă să vă extindeți campaniile și să vă dezvoltați afacerea.
Oportunitatea de a-ți atinge publicul-țintă prin publicitate directionata
Platformele de publicitate precum Facebook și Google oferă opțiuni de căutare și segmentare foarte avansate, astfel încât să poți ajunge la persoanele care sunt cele mai interesate de produsele sau serviciile oferite de afacerea ta. Este mult mai usor sa vinzi produsele sau serviciile tale unor persoane care au deja intentia a cumpara. In plus, rularea de reclama pe facebook sau google poate fi mult mai ieftina mai ales în comparație cu alte forme de publicitate. Ambele platforme oferă diverse opțiuni de preț și vă permit să setați un buget care funcționează pentru afacerea ta. De asemenea, puteți alege să plătiți pentru anunțuri numai atunci când se dă clic pe acestea sau când generează o acțiune dorită, cum ar fi o achiziție sau o înregistrare. Traficul generat poatre fi directionat către site-ul tau, unde poti prezenta mai pe larg produsele si serviciile tale, facilitând efectuarea unei eventuale achizitii, acesta fiind doar unul dintre motivele principale pentru a avea un site web.
Urmăriți și măsurați rezultatele.
Unul dintre cele mai mari beneficii ale difuzării reclamelor pe Facebook și Google este capacitatea de a urmări și măsura performanța acestora. Ambele platforme oferă instrumente detaliate de analiză și raportare care vă permit să vedeți performanța anunțurilor în timp real și să faceți ajustări după cum este necesar. Acest lucru vă poate ajuta să îmbunătățiți continuu eficiența reclamelor și să obțineți cea mai bună rentabilitate a investiției în publicitate.
În general, difuzarea reclamelor pe Facebook și Google poate fi o modalitate excelentă de a crește gradul de cunoaștere a mărcii, de a genera trafic către site-ul tau și de a interacționa cu clienții. Dacă nu faceți deja acest lucru, merită să luați în considerare includerea reclamelor pe aceste platforme în strategia de marketing.